W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 7 listopada 2023 r. od godziny 15:30 do godziny 17:00 mogą wystąpić problemy z dostępem usługi dysk.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 20 września 2023 r. od godziny 8:00 do godziny 8:30 nie będzie sieci w budynku nr 2 parter.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 17 września 2023 r. od godziny 13:00 do godziny 16:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 10 września 2023 r. od godziny 13:00 do godziny 16:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
Dział Sieci Komputerowych (DSK) i Dział Zaopatrzenia (DZI) informują o uruchomieniu portalu do rejestracji zamówień do przetargu komputerowego. Rejestracja zamówień realizowana jest w postaci elektronicznej na stronie: https://net.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 3 września 2023 r. od godziny 13:00 do godziny 16:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 25 sierpnia 2023 r. od godziny 9:00 do godziny 11:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do internetu w budynku 2, a od godziny 12:00 do godziny 15:00 w budynku 18 oraz od 15:00 do 20:00 w bud. 4.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 24 sierpnia 2023 r. od godziny 8:00 do godziny 12:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do internetu w budynku 25.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 17 sierpnia 2023 r. od godziny 16:00 do godziny 20:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do internetu w budynku 0 i 3.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 03 sierpnia 2023 r. od godziny 6:00 do godziny 8:30 mogą wystąpić problemy z dostępem do poczty elektronicznej, do strony webmail.ifj.edu.pl oraz do stron www w domenie ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 27 lipca 2023 r. od godziny 09:00 do godziny 15:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W trakcie prac zostanie całkowicie wyłączona serwerownia w budynku 1.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 26 lipca 2023 r. od godziny 6:00 do godziny 8:30 mogą wystąpić problemy z dostępem do poczty elektronicznej oraz strony webmail.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 25 lipca 2023 r. od godziny 6:00 do godziny 8:30 mogą wystąpić problemy z dostępem do poczty elektronicznej, do strony webmail.ifj.edu.pl oraz do stron www w domenie ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 12 czerwca 2023 r. od godziny 15:30 do godziny 17:00 mogą wystąpić problemy z dostępem usługi dysk.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 30 maja 2023 r. od godziny 6:00 do godziny 8:00 mogą wystąpić problemy z dostępem usługi vpn.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 28 marca 2023 r. od godziny 6:00 do godziny 8:00 mogą wystąpić problemy z dostępem usługi vpn.ifj.edu.pl.
Dział Sieci Komputerowych (DSK) i Dział Zaopatrzenia (DZI) informują o uruchomieniu portalu do rejestracji zamówień do przetargu komputerowego. Rejestracja zamówień realizowana jest w postaci elektronicznej na stronie: https://net.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi przez dostawcę internetu (Cyfronet) od godziny 17:00 23 stycznia 2023 do godziny 8:00 24 stycznia 2023 wystąpią problemy z dostępem do internetu.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 22 grudnia 2022 r. od godziny 7:00 do godziny 8:30 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 12 grudnia 2022 r. od godziny 15:30 do godziny 17:00 mogą wystąpić problemy z dostępem usługi dysk.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 2 grudnia 2022 r. od godziny 16:00 do godziny 16:30 mogą wystąpić problemy z dostępem do internetu w budynku 25 oraz w północnej wartowni.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 28 listopada 2022 r. od godziny 6:00 do godziny 8:00 mogą wystąpić problemy z dostępem usługi vpn.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 3 listopada 2022 r. od godziny 6:30 do godziny 8:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku pracami serwisowymi w dniu 23 października 2022 r. od godziny 12:00 do godziny 16:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 24 września 2022 r. od godziny 12:00 do godziny 20:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami elektrycznymi w dniu 12 września 2022 r. od godziny 7:15 do 7:30 nie będzie dostępu do internetu w budynkach: 25 i wartownia północna.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 13 sierpnia 2022 r. od godziny 12:00 do godziny 18:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 06 sierpnia 2022 r. od godziny 12:00 do godziny 18:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 26 lipca 2022 r. od godziny 8:00 do godziny 16:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci (lokalna i internetu) oraz z działaniem usług (www, poczta, itp).
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 14 lipca 2022 r. od godziny 16:00 do godziny 17:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do strony webmail.ifj.edu.pl.
W związku z prowadzonymi pracami serwisowymi w dniu 07 lipca 2022 r. od godziny 6:00 do godziny 8:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do poczty elektronicznej oraz do strony webmail.ifj.edu.pl.
Dział Sieci Komputerowych (DSK) i Dział Zaopatrzenia (DZI) informują o uruchomieniu portalu do rejestracji zamówień do przetargu komputerowego. Rejestracja zamówień realizowana jest w postaci elektronicznej na stronie: https://net.ifj.edu.pl.
Dział Sieci Komputerowych (DSK) informuje o awarii serwera e-mail.
W związku z aktualizacją serwera INDICO, 22.06.2022 od godziny 15:00 do godziny 16:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do tej platformy.