Po kliknięciu w link do spotkania otworzy się okno/zakładka przeglądarki internetowej, w której należy kliknąć Otwórz Zoom. Następnie należy wpisać swoje imię i kliknąć Dołącz do spotkania (nie wymaga logowania do konta ZOOM).
W celu zorganizowania spotkania należy zgłosić się do sekretariatu oddziału, w którym dany pracownik jest zatrudniony. Sekretariat oddziału organizuje spotkanie zgodnie z grafikiem dostępności licencji Zoom na konkretną datę i godzinę. 20 minut przed rozpoczęciem spotkania sekretariat przekazuje Hosta osobie, która będzie prowadziła spotkanie. Po zakończonym spotkaniu należy kliknąć ikonkę End w prawym dolnym rogu i wybrać opcję End meeting for all.
W celu zorganizowania spotkania należy zgłosić się do sekretariatu Dyrektora. Sekretariat organizuje spotkanie zgodnie z grafikiem dostępności licencji Zoom na konkretną datę i godzinę. 20 minut przed rozpoczęciem spotkania sekretariat przekazuje Hosta osobie, która będzie prowadziła spotkanie. Po zakończonym spotkaniu należy kliknąć ikonkę End w prawym dolnym rogu i wybrać opcję End meeting for all.